Työelämäagentit yritysten ja oppilaitosten yhteistyötä edistämään. Kaksivuotiseen Hyvä PORE hankkeeseen palkatut työelämäagentit ovat aloittaneet toimintansa Lounais-Suomen yritysten ja oppilaitosten yhteistyön edistämiseksi. Agentit tulevat Novidasta, Rasekosta, Salon. Nuorisotakuun toteutuminen parantunut Turun seudulla. Koulutustakuu toteutuu, toisen asteen koulutusten läpäisy on hyvällä tasolla ja nuorisotyöttömyys on laskenut vuodessa lähes 20 prosentilla. Nämä nuorisotakuun toteutumisen. Kyky reago.

OVERVIEW

This web site koulutustakuu.fi currently has an average traffic ranking of zero (the lower the better). We have evaluated four pages inside the site koulutustakuu.fi and found nineteen websites linking to koulutustakuu.fi. There are one social communication accounts retained by this website.

KOULUTUSTAKUU.FI RANKINGS

This web site koulutustakuu.fi has seen a variation quantities of traffic for the duration of the year.
Traffic for koulutustakuu.fi

Traffic ranking (by month) for koulutustakuu.fi

Traffic ranking by day of the week for koulutustakuu.fi

Työssäoppimisen verkkopalvelu Varsinais-Suomessa

Työssäoppiminen on opettajallekin hieno asia! Meyerillä opiskelijasta tulee opettaja.

Oppisopimus.net

Näiltä sivuilta saat tietoa oppisopimustoiminnasta ja löydät linkin oman alueesi oppisopimustoimistoon. Sivuilla toimii myös opiskelijoiden ja työnantajien omatoiminen työnvälityspalvelu. Oppisopimuksesta kiinnostuneet osapuolet voivat jättää palveluun yhteystietonsa sekä etsiä tietokannasta sopivaa työntekijää tai työnantajaa. Oppisopimustoimistojen välistä tiedonvälitystä varten sivuilla toimii keskustelufoorumi, jossa käydään oppisopimustoimintaan liittyvää keskustelua.

Opeda - Koti

Tämän wikin päivitys on jatkossa satunnaista. Toivotan kaikille onnellista ja menestyvää uutta vuotta 2013! TEM tiedote Nuorisotakuu tuli voimaan. Presidentti Niinistön ja työministeri I. OPEDA-HANKKEEN VAASAN SEUDUN LOPPUSEMINAARI 4.

Somepediaa - Somepedia -hanke

Tehostaa ammatillisesta koulutuksesta valmistumista, läpäisyä. Wikispaces, Facebook, Twitter, blogit. Some on hankkeessa renki, jonka isäntänä on läpäisyä edistävät toimintamallit ja sitä tukeva pedagogiikkaa. Lisätietoja koulutuksesta ja ohjelma www. Älä itke somessa yksin! .

Arjen arkki

Menetelmäpankista löydät itseäsi kiinnostavat hyvät käytännöt. Työkykypassilla työkykyisiä ja hyvinvoivia opiskelijoita. Yhteistyötä tehdään koulutuksen järjestäjien, asiantuntijaorganisaatioiden sekä järjestöjen kanssa. TEAviisarin tulokset avaavat opiskelijoiden osallisuutta ammattiopistoissa. Valtionhallinto liikunnan edistäjänä 2011 2015.

WHAT DOES KOULUTUSTAKUU.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of koulutustakuu.fi Mobile Screenshot of koulutustakuu.fi Tablet Screenshot of koulutustakuu.fi

KOULUTUSTAKUU.FI HOST

Our web crawlers discovered that a single page on koulutustakuu.fi took two thousand two hundred and sixty milliseconds to load. Our crawlers could not find a SSL certificate, so therefore our crawlers consider this site not secure.
192.103.112.226

BOOKMARK ICON

I revealed that this website is using the Apache server.

Koulutustakuu.fi

DESCRIPTION

CONTENT

This web site koulutustakuu.fi states the following, "Työelämäagentit yritysten ja oppilaitosten yhteistyötä edistämään." Our analyzers noticed that the website also said " Kaksivuotiseen Hyvä PORE hankkeeseen palkatut työelämäagentit ovat aloittaneet toimintansa Lounais-Suomen yritysten ja oppilaitosten yhteistyön edistämiseksi." The Website also said " Agentit tulevat Novidasta, Rasekosta, Salon. Nuorisotakuun toteutuminen parantunut Turun seudulla. Koulutustakuu toteutuu, toisen asteen koulutusten läpäisy on hyvällä tasolla ja nuorisotyöttömyys on laskenut vuodessa lähes 20 prosentilla."

SIMILAR WEBSITES

KOULUTUUPPARI - Kilpailu käynnissä! - Tävling på gång! -

Asun asuntolassa viikoisin, ratsastanut siitä saakka että vanhemmat heitti minut ponin selkään noin kolme vuotiaana. Ei mainoksia, kiitos! Kun katson ikkunasta ulos.

KOULUTUUPPARI

Sonja Turtian tunti 9,5-13. Tälläiseltä päivämme näytti Paavon kanssa tänään! Niin ihana kesäinen ilma oli että lähdimme kävelemään ilman satulaa ihan rennosti. Olivat kyllä kun kaksi marjaa kun jäivät tarhailemaan, hihi. Huomenna taas Sonjan estevalmennus Jössellä, jee! Varina lupasi tulla mukaan eli luvassa on luultavasti sekä kuvia että videoita, woho.

Music Blog of koulyak97 - THE FIRE KOULYAK - Skyrock.com

Welcome in my blog! Original de Mayotte A. 9834; SISTA BITCH REMIX! 9834; J-X FT MANA. Préparation du Titre Sista Biatch.

Michael Kouly - Beyond Leadership

This is a platform to publish insights on the subject of Leadership. It is open for all people who wish to contribute to furthering the art of exercising leadership. The site is coordinated by Michael Kouly - President of Cambridge Institute for Global Leadership - CIGL. Wednesday, June 1, 2016. Care is the driving force of leadership. Care is the driving force of leadership. The core of leadership is care. Untouched or that required an i.

Koum-Storiess blog - Koum a des choses à écrire. - Skyrock.com

Koum a des choses à écrire. Ici, vous allez trouver Coeur de Sang, ma première fanfic prévue très longue sur les HSJ et particulièremment le YamaChii. donc, également un autre genre. Subscribe to my blog! Cette fois, je me lance dans un projet assez différent des autres. A vous de voir si vous allez aimer ou pas.